Skolen er gratis – vi tar ingen skolepenger.
Innenfor Trysil kommune har barna rett på gratis skoleskyss.

Det er enkelt å søke skoleplass hos oss.

Ordinært opptak er 15. januar hvert skoleår. Vi har også løpende opptak, og tar inn elever hele skoleåret, så lenge vi har ledig kapasitet.

For å søke plass kan du enten fylle inn kontaktskjemaet under for å komme i kontakt med oss, eller laste ned søknadsskjemaer og sende til skolen (link under kontaktskjemaet).

Søknadsskjema

Ønsker du å søke om plass på skolen for skoleåret 2023/2024 bruk søknadsskjema:

Ønsker du å søke om plass på skolen for skoleåret 2024/2025 bruk søknadsskjema:

Skjemaene kan lastes ned og skrives ut på papir. Fyll inn skjemaene og lever de på skolen eller send de til oss som post. De kan også sendes som scan via e-post.

Besøks- og postadresse:
Trysil Montessoriskole SA, Elvdalsvegen 1786, 2427 Plassen.

E-post: skole@trysilmontessori.no

Skoleskyss

Det er gratis skoleskyss for alle elever innenfor Trysil Kommune. Mer informasjon om skoleskyss finner du hos Innlandstrafikk. Ønsker du skoleskyss, fyller du ut dette skjemaet:

Har eleven delt bosted fyller du i tillegg ut dette skjemaet:

SFO

Ønsker du SFO-plass, fyller du ut søknadsskjema for SFO:

Mer informasjon om skolens SFO finner du her.

Inntaksreglement

Inntaksreglementet til skolen finner du her:

Besøk oss!

Har dere har lyst til å besøke oss og se hvordan vi har det på skolen, så er dere hjertelig velkommen til det. Det er lettere å forstå hva en montessoriskole er når du ser det i praksis.

Har du spørsmål eller vil avtale et besøk så ta kontakt.